Wij zoeken een vlotte en ondernemende collega die de service afdeling in goede banen kan leiden. Je houdt overzicht over de voortgang van klantvragen en zorgt dat alles administratief klopt. Jij schakelt snel, denkt vooruit en houdt de klant altijd in beeld

Functie: Coördinator service en onderhoud

Je taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.:

  • Je bent onze contactpersoon richting onze klanten;
  • Je coördineert de voortgang van klantvragen binnen onze organisatie;
  • Je regelt in samenwerking met de projectleider de planning en communiceert dit met de klant en medewerkers;
  • Je beheert de complete werkstromen en verzorgt de administratieve afhandeling hiervan;
  • Je bent in te zetten voor administratieve bijkomende werkzaamheden.

Je profiel:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Een klantgerichte en commerciële instelling met sterke communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je kan gestructureerd werken en hebt onderscheidend vermogen, waardoor je goed prioriteiten kunt stellen;
  • Je hebt ervaring met administratieve processen;
  • Je bent iemand die om kan gaan met uitdagingen en bent een doorzetter;
  • Een positieve instelling waarbij plezier in het werk voorop staat.

Wij bieden jou: 

  • Een dynamische en verantwoordelijke job;
  • Opleidings- en scholingsmogelijkheden;
  • Een passende beloning;
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen;
  • Een prettig en gezellig team, enthousiaste collega’s en een informele werksfeer.

Heeft u interesse, stuur dan uw sollicitatie naar: hr@dunschoten.nl

 

Past deze functie echt bij jou?

Solliciteer hier voor Coördinator service en onderhoud

Vul in
Drag & drop of upload
Afbeelding van trapezium